افزایش بیت کوین رایگان با cointiply

افزایش بیت کوین رایگان با cointiply

دوستان گرامی بعد از مدتی با معرفی یک سایت خارجی و بسیار معتبر جهت کسب درآمد رایگان و افزایش بیت کوین در خدمتتان هستیم، سایت مورد نظر رتبه بسیار خوبی در اکثر سایت های مانیتورینگ جهانی را داراست و به چند روش متنوع می توانید در آن به جمع آوری ساتوشی یا بیتکوین رایگان بپردازید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت .

در سایت خارجی cointiply به روش های زیر می توانید به کسب درآمد بپردازید و بعد از رسیدن به ۱۰۰۰۰۰ کوین مبلغ خود را مستقیما به حساب بیتکوین اصلی خود انتقال دهید .

افزایش بیت کوین رایگان با cointiply

فعالیت در این سایت مشابه سایت معتبر فری بیتکوین است که قبلا معرفی شده تنها کافی است بعد از ثبت نام  و فعالسازی حساب خود از قسمت FAUCET  هر یک ساعت یکبار با فشردن دکمه Roll & Win و گذراندن تست انسان شناسی ، شانس خود را برای دریافت بیتکوین رایگان امتحان کنید . به همین راحتی !

 

ثبت نام در سایت Cointiply

 

 

سایت cointiply ، منوها و قسمت های دیگری از جمله PTC ADS  را داراست که مشابه سایت های کلیکی برای کسب درآمد بیشتر طراحی شده که می توانید تبلیغات کلیکی را در این قسمت مشاهده نمایید و اگر مایل به فعالیت بیشتر در این سایت باشید می توانید از طریق دیدن ویدیو ، انجام دادن بازی های آنلاین و  آفر های پیشنهادی هم به کوین های رایگان خود بیافزاید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: کسب درآمد
برچسب‌ها: کسبدرآمدپولدلارکوتاه کردن لینکopizoپارت کلیکپرفکس مانیشارژآمدکپتچابیتکوینfreebitcofreebitcoin

تاريخ : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | 19:3 | نویسنده : ندا |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.